Відповідно до Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про дитяче харчування”, „Про фізичну культуру і спорт”, Конвенції про права дитини навчання та виховання в школі здійснюється в процесі урочної, позаурочної та позашкільної роботи.
На кінець навчального року в школі було 139 учнів в 1-11 класах . Переведені до наступного класу і закінчили школу 134.
Учні школи закінчили навчальний рік з такими результатами:
15 - учнів закінчили школу І-ІІ ступенів і одержали базову освіту.
5 учнів закінчили 11 клас і одержали атестати про загальну середню освіту.
Вся робота школи спрямована на впровадження та реалізацію Законів України „Про загальну середню освіту”, „Про освіту”, Національної доктрини розвитку освіти в Україні.
У початкових класах в цьому навчальному році навчалося 63 учень:
Серед учнів 3-4 класів тільки 6 учнів мають початковий рівень навчальних досягнень. На кінець навчального року майже всі учні молодшої ланки вклалися в нормативну швидкість та якість читання.
В основному рівень навчальних досягнень учнів середній та достатній . Чотири учні четвертого класу та три учні третього класу закінчили початкову ланку з відзнакою.
Проаналізувавши результати державної підсумкової атестації було встановлено, що учні
4 класу в основному підтвердили річні оцінки.
В середній школі навчалося 60 учнів. Проаналізувавши навчальні досягнення, річні оцінки, виявлено такі результати:
Проаналізувавши результати навчальних досягнень учнів середньої ланки було встановлено, що більшість дітей мають середній рівень навчальних досягнень - 26 та початковий рівень, відповідно - 23
Найнижчі результати у навчанні мають учні 7 класу (початковий рівень 9 учнів, з достатнім та високим рівнем успішності учні відсутні). Класному керівнику Лозі Л.В. необхідно звернути увагу в роботі з учнями та батьками на покращення успішності класу.
Найвищі досягнення мають учні 5 класу (високий рівень-2 учні).
На рівень засвоєння програмового матеріалу учнів 9-го класу вказують наслідки ДПА:
Результати державної підсумкової атестації в 9 класі
К-сть
учнів
|
Предмет
|
К-сть учнів
які здали
|
Рівень досягнень учнів у навчанні
|
Початковий
|
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
кількість
|
кількість
|
кількість
|
кількість
|
12
|
Укр.мова (диктант)
|
12
|
3
|
3
|
5
|
1
|
12
|
Математика
(письмово)
|
12
|
2
|
4
|
6
|
-
|
12
|
Історія України (письмово)
|
12
|
1
|
5
|
5
|
1
|
Не всі учні підтвердили річні оцінки. Найбільша кількість дітей мають середній та достатній рівні навчальних досягнень.
В старшій школі навчалося 16 учнів. Аналіз успішності показав:
Клас
|
К-сть
учнів
|
Рівні досягнень
|
Почат
|
Серед
|
Достат
|
Вис
|
10
|
11
|
2
|
4
|
5
|
-
|
11
|
5
|
-
|
3
|
1
|
1
|
Всього
|
16
|
2
|
7
|
6
|
1
|
В основному учні навчаються на середній та достатній рівень
Як результат навчання учнів 11-го класу у старшій школі є наслідки ДПА:
Результати державної підсумкової атестації в 11 класі
Загальна
к-сть учнів
|
Предмет
|
Кількість учнів які здали ДПА
|
Рівень досягнень учнів у навчанні
|
Початковий
|
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
кількість
|
кількість
|
кількість
|
кількість
|
5
|
Укр.мова
|
5
|
1
|
1
|
2
|
1
|
|
5
|
Хімія
|
2
|
|
1
|
1
|
|
|
5
|
Іст України
|
4
|
|
1
|
3
|
|
|
5
|
Географія
|
2
|
|
|
2
|
|
|
5
|
Математика
|
2
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Під час тематичних, фронтальних, персональних перевірок дирекцією школи вивчалося питання реалізації науково-методичної проблеми під час проведення уроків та виховних заходів. Перевірено стан викладання Української мови у 1-11 класах,Біології у 6-11 класах, Хімії, Фізичної культури в 1-11 класах, Основ здоров’я в 1-9 класах, Захисту Вітчизни в 5-11 класах.
Особлива увага акцентувалась на роботі з обдарованою молоддю, підготовкою її до участі у предметних олімпіадах. Результатом роботи з обдарованою молоддю є переможці районних олімпіад:
1.Мамедов М.С.-ІІІ м (хімія ) вч.Мусієнко Т.Ф. 2.Путрова І.-ІІІ м. (анг.мова) вч.Безпала К.А.
Підсумком і стимулом в роботі вчителя є атестація . В цьому році атестувалося 6 вчителів, п’ять з яких підтвердили кваліфікаційну категорію: Панитенко Л.С., Острик А.М, Харченко О.О, Безпала К.А., Ромашина В.М. Учитель Лівецька І.С. атестувалася на кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».
Протягом 2017-2018 навчального року систематично виконувалась робота яка мала на меті: психологічний супровід розвитку учнів; реалізація заходів, спрямованих на державні, регіональні програми, накази та рішення; виконання власного плану діяльності. Найбільш пріоритетні напрями: визначення психологічної готовності дітей 6-річного віку до навчання в школі та психологічний супровід процесу адаптації дітей під час переходу до середньої ланки школи.
Згідно річного плану було виконано ряд завдань. Зокрема:
-вивчення рівня адаптованості до навчання учнів 1-го, 5-го класів, новоприбулих учнів;
-психологічний супровід сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях;
-діагностика професійних інтересів учнів 9-го та 11-го класів;
-консультації для учнів, вчителів та батьків учнів;
-індивідуальна допомога учням, що виявляють ознаки дезадаптації;
-інд. робота з учнями, що знаходяться на вн.шкільному обліку;
-інд. та групова робота з учнями по розвитку навичок соціальної адаптації;
-робота з класними керівниками з питань пед. супроводу дітей з відхиленнями в поведінці;
-години спілкування в рамках акції «16 днів проти насилля»;
-виступи на педрадах по адапт. періоду в 1,5 класах;
- та надання рекомендацій учням, які здають іспити та проходять незалежне тестування.
Для успішного виконання завдань у вересні-жовтні проведений громадський огляд умов утримання категорійних дітей. Складено акти обстеження, проінформовано відділ освіти. На сьогоднішній день у школі навчається 2 позбавлених батьківського піклування, 12 багатодітних сімей, в яких проживає 31 дітей, 34 неповні сім’ї, в яких проживає 40 дітей, з них дітей матерів-одиначок-14, дітей-напівсиріт-1, дітей, батьки яких розлучилися -25, дітей постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС-1, дітей інвалідів-6, дітей з обмеженими фізичним можливостями -29, дітей, батьки яких є учасниками АТО-4, малозабезпечених сімей-2.
Вся робота соціального педагога здійснювалася за такими напрямками
- Робота з дітьми пільгових категорій
- Робота з дітьми з девіантною, деліквентною поведінкою
- Робота з дітьми, батьки яких є учасниками АТО
- Робота з переселеними дітьми, сім’ями з тимчасово окупованих територій
- Консультативна робота
- Просвітницька діяльність
- Профілактична робота
-
-
-
- Участь у реалізації національних, державних та регіональних програм.
- проблеми школи пріоритетними у виховній роботі були такі напрямки роботи: військово-патріотичне ,громадянське виховання, патріотичне, превентивне, виховання здорового способу життя, екологічне. Вся робота проводилась з врахуванням побажань учнів і батьків. Кожним класним керівником було проведено анкетування учнів і батьків з метою прогнозування цілей і завдань виховання. В школі проводились дослідження рівня вихованості школярів. Результати цих досліджень показали, що серед учнів 1-4 класів 8 % учнів мають низький рівень вихованості .
Серед учнів 5-11 класів: найбільший відсоток учнів з низьким рівнем вихованості в 6,7 класах, відповідно 7 %, 10 %, Тому слід звернути увагу класним керівникам і класоводам, соціальному педагогу та ЗДВР на недостатній рівень вихованості в цих класах з відміченнями цього в аналізі роботи з класом.
Якість виховного процесу школи, його результати повною мірою залежать від учителя, рівня його науково-теоретичної підготовки. З метою підвищення ефективності роботи класного керівника у школі діє методичне об’єднання класних керівників. Протягом року було проведено 5 засідань МО. На даних засіданнях розглядались методичні питання, обговорення відкритих заходів, огляд літератури з проблем виховання.
Протягом року перед педагогічним колективом школи стояла головна проблема: „Створення рівного доступу до якісної освіти та сприятливого освітньо-виховного середовища на основі демократизації, гуманізації, співпраці, спрямованих на зміцнення здоров’я дітей, їх фізичний розвиток, духовне збагачення”.
Виховна робота в школі була направлена на виконання Закону України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, районної програми по краєзнавству, програми профілактики злочинності в районі на 2016-2020 роки; програми подолання дитячої безпритульності та бездоглядності, програми правової освіти населення на 2016-2020 роки, програми боротьби із захворюванням на туберкульоз дітей і підлітків, плану заходів щодо реалізації Національної кампанії „Стоп насильству на період до 2020 року” та плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді на 2016-2020 роки, програми «Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху 2011-2020 роки», загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ- інфекції/ Сніду на 2014-2018 роки та інших.
У зв’язку з цим педагогічний колектив школи вирішував таку виховну проблему: „Формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань”, зміцнення фізичного і психічного здоров’я учнів». Реалізація основних завдань громадянського виховання здійснювалась в ряді пріоритетних напрямків програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»:
І.Ціннісне ставлення до себе.
Класними керівниками було проведено такі виховні заходи:
«Конвенція ООН про права дитини», місячник профілактики злочинності
(1-11 класи, кл.керівники ,класоводи), „Людські цінності” (7-8 класи)
«Будьмо ввічливими та толерантними » (1 клас, Денисенко Н.А.)
Тренінг «Ми за здоров’я » (1-4 класи, Хідченко Т.М.)
«Бережи своє здоров’я» (5 клас Мусієнко Т.Ф)
Профілактичні бесіди лікаря невропатолога Євтушенко О.О. з учнями та батьками 1-4 класів „Профілактика сколіозу” (класоводи 1-4 класів).
Спартакіада (класоводи 1-4 класів, Босий С.В.)
«Букварик» (1 клас, Денисенко Н.А.)
ІІ. Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини
Виховними досягненнями цього напрямку є знання і розуміння особистих, родинних, загальнолюдських цінностей.
Найцікавішими були проведені такі заходи:
- Акція „Лист пораненому” (1-11 класи) класні керівники
Акція « 16 днів проти насильства » - (1-11 класи, Заболотня Т.С., Мусієнко Т.Ф.)
- Захід до Дня працівників освіти ( координаційна рада школи)
Виховна година „З чого починається дружба” – ( 5 клас, Мусієнко Т.Ф.)
- Свято «Завітав святий Миколай» (1-4 класи Лівецька І.С.);
- Акція „Будь милосердним „ (1-11 класи )
- «Я любив вас усіх та найбільше любив Україну»(2 кл, Могилей Н.М..)
ІІІ. Ціннісне ставлення до праці
В цьому напрямку головним є усвідомлення соціальної значимості праці в житті людини, повага до людей праці. У зв’язку з цим в школі проведено бесіди:
- « Добро і зло» (1-4 класи.)
- « Ти і ринок праці» (9 клас, Безпала К.А.),
- «Твій вибір» ( 11 кл, Шевчук Л.І.)
- Класні збори „Твої обов’язки в класі, прибирання території (5-7 класи, класні керівники.)
- « Люди праці нашого села» (1-4 класи, Денисенко Н.А.)
За кожним класоводом закріплена клумба, де учні працюють, а також територія школи, яку учні прибирають. В жовтні місяці проведений місячник милосердя. Результати якого були висвітлені координаційною радою в шкільній газеті. Кожен клас повідомив про свою роботу по допомозі людям похилого віку. Проведено конкурс «Іграшка для друга »
ІV. Ціннісне ставлення до природи
В цьому напрямку були проведені години спілкування:
- «Допоможи пернатим друзям» проектна робота (1-4 клас, Могилей Н.М.);
- Акція «Посади калину біля школи » , 1 клас, Денисенко Н.А.
- «Краса природи рідного краю» (3 клас, Денисенко Н.А..)
- «Бережливе ставлення до природи» ; «Ліс – наше багатство» ( 1-4 класи )
- Свято «Міс осінь» (8-10 класи).
- Акція «Птах року» (2-10 класи)
V. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Класними керівниками проводились бесіди:
- Мовний ранок « Ти наше диво калинове, кохана українська мово»
(1-4 класи, класоводи);
- «Кожна дитина має право » (7-8, Лівецький А.А., Лога Л.В.)
- виховний захід «Народні ремесла: від минулого до сучасного» , 1-4 класи
- Перший урок „Україна – європейська держава” (1-11 класи, класні керівники).
- «Всеукраїнський тиждень права» в рамках національної компанії «Стоп насильству!»
В школі діє дитяча організація, метою якої є задоволення потреб учнів у спілкуванні, спільній діяльності щодо реалізації виховних інтересів шкільного та громадського життя їх, засвоєння загальнолюдських цінностей, набуття досвіду самоврядування. Координаційною радою школи проводились рейди перевірок ведення учнями зошитів і щоденників, організовувались проведення шкільних конкурсів, вечорів, місячника милосердя та участь в районних заходах, а саме зборі „Талановита юнь Кам’янщини”, під проектах Ліги старшокласників. Протягом семестру свою роботу вони висвітлювали в шкільній газеті.
Була проведена дієва робота з батьками. Проведені засідання батьківського комітету, батьківська конференція. В кожному класі проведені батьківські збори, засідання батьківських комітетів згідно плану роботи класів. Проводилась індивідуальна робота з батьками, що того потребували з питань рівня вихованості, навчання, здоров’я учнів, відвідування ними занять. Проведено бесіди : „Заохочення та покарання в сім’ї»; «Скажемо насильству ні ”»; « Харчування і здоров’я вашої дитини»; «Безпека руху велосипедиста»,
„Запобігання злочинності неповнолітніх”, „Адаптація учнів 5класу”, „Насильство в сім’ї” та інші. Перед канікулами проводились бесіди з безпеки життєдіяльності із відповідним записом в журнал та підписами дітей. Протягом року проводились бесіди з дітьми по запобіганню травматизму.
Враховуючи здобутки та недоліки в роботі школи в поточному навчальному році перед учасниками навчально-виховного процесу постають основні завдання на новий 2018-2019 навчальний рік
- Продовжувати працювати над науково-методичною проблемою, впроваджувати державні стандарти в початковій та середній ланці.
- Упроваджувати нові державні стандарти у базову середню освіту.
- Удосконалювати форми методичної роботи, домагатись її результативності в навчально – виховному процесі.
- Створювати умови для самореалізації кожного вчителя.
- Впроваджувати до профільне та профільне навчання.
- Впроваджувати в навчально-виховний процес сучасних методів і технологій навчання, інноваційного досвіду вітчизняної та зарубіжної освіти.
- Поліпшувати індивідуальну роботу з учнями, які слабо встигають та обдарованими дітьми, забезпечити правовий і соціальний захист дітей.
- З метою поліпшення гуманізації навчально-виховного процесу належну увагу приділяти формам індивідуальної роботи, що дають змогу розвивати особистісно – психологічні якості, зокрема увагу, пам’ять.
- Продовжувати впроваджувати інформаційно-комунікативні технології в навчально-виховному процесі.
- Сприяти повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей, їх успішній
соціалізації на кожному віковому етапі,
- Зміцнювати матеріально-технічну базу школи.
|