Субота, 20.04.2024, 12:16Вітаю Вас Гість | RSS

МИХАЙЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

Форма входу

Блог


Головна » 2018 » Жовтень » 16 » Доповідь директора
10:01
Доповідь директора

Відповідно до Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про дитяче харчування”, „Про фізичну культуру і спорт”, Конвенції про права дитини навчання та виховання в школі здійснюється в процесі урочної, позаурочної та позашкільної роботи.

На кінець навчального року в школі було 139 учнів в 1-11 класах . Переведені до наступного класу і закінчили школу 134.

Учні школи закінчили навчальний рік з такими результатами:

 

15 - учнів закінчили школу І-ІІ ступенів і одержали базову освіту.

5 учнів закінчили 11 клас і одержали атестати про загальну середню освіту.

Вся робота школи спрямована на впровадження та реалізацію Законів України „Про загальну середню освіту”, „Про освіту”, Національної доктрини розвитку освіти в Україні.

У початкових класах в цьому навчальному році навчалося 63 учень:

Серед учнів 3-4 класів тільки 6 учнів мають початковий рівень навчальних досягнень. На кінець навчального року майже всі учні молодшої ланки вклалися в нормативну швидкість та якість читання.

В основному рівень навчальних досягнень учнів середній та достатній . Чотири учні четвертого класу та три учні третього класу закінчили початкову ланку з відзнакою.

Проаналізувавши результати державної підсумкової атестації було встановлено, що учні

4 класу в основному підтвердили річні оцінки.

В середній школі навчалося 60 учнів. Проаналізувавши навчальні досягнення, річні оцінки, виявлено такі результати:

Проаналізувавши результати навчальних досягнень учнів середньої ланки було встановлено, що більшість дітей мають середній рівень навчальних досягнень - 26 та початковий рівень, відповідно - 23

Найнижчі результати у навчанні мають учні 7 класу (початковий рівень 9 учнів, з достатнім та високим рівнем успішності учні відсутні). Класному керівнику Лозі Л.В. необхідно звернути увагу в роботі з учнями та батьками на покращення успішності класу.

Найвищі досягнення мають учні 5 класу (високий рівень-2 учні).

На рівень засвоєння програмового матеріалу учнів 9-го класу вказують наслідки ДПА:

 

Результати державної підсумкової атестації в 9 класі

 

 

К-сть

учнів

 

 

 

 

Предмет

 

К-сть учнів

які здали

 

Рівень досягнень учнів у навчанні

 

 

Початковий

 

 

Середній

 

Достатній

 

Високий

кількість

 

кількість

кількість

кількість

12

Укр.мова (диктант)

12

3

3

5

1

12

Математика

(письмово)

12

2

4

6

-

12

Історія України (письмово)

12

1

5

5

1

 

Не всі учні підтвердили річні оцінки. Найбільша кількість дітей мають середній та достатній рівні навчальних досягнень.

В старшій школі навчалося 16 учнів. Аналіз успішності показав:

 

Клас

К-сть

учнів

Рівні досягнень

Почат

Серед

Достат

Вис

10

11

2

4

5

-

11

5

-

3

1

1

Всього

16

2

7

6

1

 

 

В основному учні навчаються на середній та достатній рівень

Як результат навчання учнів 11-го класу у старшій школі є наслідки ДПА:

 

Результати державної підсумкової атестації в 11 класі

 

 

Загальна

к-сть учнів

 

 

Предмет

Кількість учнів які здали ДПА

 

Рівень досягнень учнів у навчанні

 

Початковий

 

Середній

 

Достатній

 

Високий

кількість

кількість

кількість

кількість

5

Укр.мова

5

1

1

2

1

 

5

Хімія

2

 

1

1

 

 

5

Іст України

4

 

1

3

 

 

5

Географія

2

 

 

2

 

 

5

Математика

2

1

1

 

 

 

                 

 

Під час тематичних, фронтальних, персональних перевірок дирекцією школи вивчалося питання реалізації науково-методичної проблеми під час проведення уроків та виховних заходів. Перевірено стан викладання Української мови у 1-11 класах,Біології у 6-11 класах, Хімії, Фізичної культури в 1-11 класах, Основ здоров’я в 1-9 класах, Захисту Вітчизни в 5-11 класах.

Особлива увага акцентувалась на роботі з обдарованою молоддю, підготовкою її до участі у предметних олімпіадах. Результатом роботи з обдарованою молоддю є переможці районних олімпіад:

1.Мамедов М.С.-ІІІ м (хімія ) вч.Мусієнко Т.Ф. 2.Путрова І.-ІІІ м. (анг.мова) вч.Безпала К.А.

Підсумком і стимулом в роботі вчителя є атестація . В цьому році атестувалося 6 вчителів, п’ять з яких підтвердили кваліфікаційну категорію: Панитенко Л.С., Острик А.М, Харченко О.О, Безпала К.А., Ромашина В.М. Учитель Лівецька І.С. атестувалася на кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії».

Протягом 2017-2018 навчального року систематично виконувалась робота яка мала на меті: психологічний супровід розвитку учнів; реалізація заходів, спрямованих на державні, регіональні програми, накази та рішення; виконання власного плану діяльності. Найбільш пріоритетні напрями: визначення психологічної готовності дітей 6-річного віку до навчання в школі та психологічний супровід процесу адаптації дітей під час переходу до середньої ланки школи.

Згідно річного плану було виконано ряд завдань. Зокрема:

-вивчення рівня адаптованості до навчання учнів 1-го, 5-го класів, новоприбулих учнів;

-психологічний супровід сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях;

-діагностика професійних інтересів учнів 9-го та 11-го класів;

-консультації для учнів, вчителів та батьків учнів;

-індивідуальна допомога учням, що виявляють ознаки дезадаптації;

-інд. робота з учнями, що знаходяться на вн.шкільному обліку;

-інд. та групова робота з учнями по розвитку навичок соціальної адаптації;

-робота з класними керівниками з питань пед. супроводу дітей з відхиленнями в поведінці;

-години спілкування в рамках акції «16 днів проти насилля»;

-виступи на педрадах по адапт. періоду в 1,5 класах;

  • та надання рекомендацій учням, які здають іспити та проходять незалежне тестування.

Для успішного виконання завдань у вересні-жовтні проведений громадський огляд умов утримання категорійних дітей. Складено акти обстеження, проінформовано відділ освіти. На сьогоднішній день у школі навчається 2 позбавлених батьківського піклування, 12 багатодітних сімей, в яких проживає 31 дітей, 34 неповні сім’ї, в яких проживає 40 дітей, з них дітей матерів-одиначок-14, дітей-напівсиріт-1, дітей, батьки яких розлучилися -25, дітей постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС-1, дітей інвалідів-6, дітей з обмеженими фізичним можливостями -29, дітей, батьки яких є учасниками АТО-4, малозабезпечених сімей-2.

Вся робота соціального педагога здійснювалася за такими напрямками

  1. Робота з дітьми пільгових категорій
  2. Робота з дітьми з девіантною, деліквентною поведінкою
  3. Робота з дітьми, батьки яких є учасниками АТО
  4. Робота з переселеними дітьми, сім’ями з тимчасово окупованих територій
  5. Консультативна робота
  6. Просвітницька діяльність
  7. Профілактична робота
  8.  
  9.  
  10.  
  11. Участь у реалізації національних, державних та регіональних програм.
  • проблеми школи пріоритетними у виховній роботі були такі напрямки роботи: військово-патріотичне ,громадянське виховання, патріотичне, превентивне, виховання здорового способу життя, екологічне. Вся робота проводилась з врахуванням побажань учнів і батьків. Кожним класним керівником було проведено анкетування учнів і батьків з метою прогнозування цілей і завдань виховання. В школі проводились дослідження рівня вихованості школярів. Результати цих досліджень показали, що серед учнів 1-4 класів 8 % учнів мають низький рівень вихованості .

Серед учнів 5-11 класів: найбільший відсоток учнів з низьким рівнем вихованості в 6,7 класах, відповідно 7 %, 10 %, Тому слід звернути увагу класним керівникам і класоводам, соціальному педагогу та ЗДВР на недостатній рівень вихованості в цих класах з відміченнями цього в аналізі роботи з класом.

Якість виховного процесу школи, його результати повною мірою залежать від учителя, рівня його науково-теоретичної підготовки. З метою підвищення ефективності роботи класного керівника у школі діє методичне об’єднання класних керівників. Протягом року було проведено 5 засідань МО. На даних засіданнях розглядались методичні питання, обговорення відкритих заходів, огляд літератури з проблем виховання.

Протягом року перед педагогічним колективом школи стояла головна проблема: „Створення рівного доступу до якісної освіти та сприятливого освітньо-виховного середовища на основі демократизації, гуманізації, співпраці, спрямованих на зміцнення здоров’я дітей, їх фізичний розвиток, духовне збагачення”.

Виховна робота в школі була направлена на виконання Закону України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, районної програми по краєзнавству, програми профілактики злочинності в районі на 2016-2020 роки; програми подолання дитячої безпритульності та бездоглядності, програми правової освіти населення на 2016-2020 роки, програми боротьби із захворюванням на туберкульоз дітей і підлітків, плану заходів щодо реалізації Національної кампанії „Стоп насильству на період до 2020 року” та плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді на 2016-2020 роки, програми «Десятиліття дій з безпеки дорожнього руху 2011-2020 роки», загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ- інфекції/ Сніду на 2014-2018 роки та інших.

У зв’язку з цим педагогічний колектив школи вирішував таку виховну проблему: „Формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань”, зміцнення фізичного і психічного здоров’я учнів». Реалізація основних завдань громадянського виховання здійснювалась в ряді пріоритетних напрямків програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»:

І.Ціннісне ставлення до себе.

Класними керівниками було проведено такі виховні заходи:

«Конвенція ООН про права дитини», місячник профілактики злочинності

(1-11 класи, кл.керівники ,класоводи), „Людські цінності” (7-8 класи)

«Будьмо ввічливими та толерантними » (1 клас, Денисенко Н.А.)

Тренінг «Ми за здоров’я » (1-4 класи, Хідченко Т.М.)

«Бережи своє здоров’я» (5 клас Мусієнко Т.Ф)

Профілактичні бесіди лікаря невропатолога Євтушенко О.О. з учнями та батьками 1-4 класів „Профілактика сколіозу” (класоводи 1-4 класів).

Спартакіада (класоводи 1-4 класів, Босий С.В.)

«Букварик» (1 клас, Денисенко Н.А.)

 

ІІ. Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини

Виховними досягненнями цього напрямку є знання і розуміння особистих, родинних, загальнолюдських цінностей.

Найцікавішими були проведені такі заходи:

  • Акція „Лист пораненому” (1-11 класи) класні керівники

Акція « 16 днів проти насильства » - (1-11 класи, Заболотня Т.С., Мусієнко Т.Ф.)

  • Захід до Дня працівників освіти ( координаційна рада школи)

Виховна година „З чого починається дружба” – ( 5 клас, Мусієнко Т.Ф.)

  • Свято «Завітав святий Миколай» (1-4 класи Лівецька І.С.);
  • Акція „Будь милосердним „ (1-11 класи )
  • «Я любив вас усіх та найбільше любив Україну»(2 кл, Могилей Н.М..)

ІІІ. Ціннісне ставлення до праці

В цьому напрямку головним є усвідомлення соціальної значимості праці в житті людини, повага до людей праці. У зв’язку з цим в школі проведено бесіди:

  • « Добро і зло» (1-4 класи.)
  • « Ти і ринок праці» (9 клас, Безпала К.А.),
  • «Твій вибір» ( 11 кл, Шевчук Л.І.)
  • Класні збори „Твої обов’язки в класі, прибирання території (5-7 класи, класні керівники.)
  • « Люди праці нашого села» (1-4 класи, Денисенко Н.А.)

За кожним класоводом закріплена клумба, де учні працюють, а також територія школи, яку учні прибирають. В жовтні місяці проведений місячник милосердя. Результати якого були висвітлені координаційною радою в шкільній газеті. Кожен клас повідомив про свою роботу по допомозі людям похилого віку. Проведено конкурс «Іграшка для друга »

ІV. Ціннісне ставлення до природи

В цьому напрямку були проведені години спілкування:

  • «Допоможи пернатим друзям» проектна робота (1-4 клас, Могилей Н.М.);
  • Акція «Посади калину біля школи » , 1 клас, Денисенко Н.А.
  • «Краса природи рідного краю» (3 клас, Денисенко Н.А..)
  • «Бережливе ставлення до природи» ; «Ліс – наше багатство» ( 1-4 класи )
  • Свято «Міс осінь» (8-10 класи).
  • Акція «Птах року» (2-10 класи)

V. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Класними керівниками проводились бесіди:

- Мовний ранок « Ти наше диво калинове, кохана українська мово»

(1-4 класи, класоводи);

- «Кожна дитина має право » (7-8, Лівецький А.А., Лога Л.В.)

- виховний захід «Народні ремесла: від минулого до сучасного» , 1-4 класи

- Перший урок „Україна – європейська держава” (1-11 класи, класні керівники).

- «Всеукраїнський тиждень права» в рамках національної компанії «Стоп насильству!»

В школі діє дитяча організація, метою якої є задоволення потреб учнів у спілкуванні, спільній діяльності щодо реалізації виховних інтересів шкільного та громадського життя їх, засвоєння загальнолюдських цінностей, набуття досвіду самоврядування. Координаційною радою школи проводились рейди перевірок ведення учнями зошитів і щоденників, організовувались проведення шкільних конкурсів, вечорів, місячника милосердя та участь в районних заходах, а саме зборі „Талановита юнь Кам’янщини”, під проектах Ліги старшокласників. Протягом семестру свою роботу вони висвітлювали в шкільній газеті.

Була проведена дієва робота з батьками. Проведені засідання батьківського комітету, батьківська конференція. В кожному класі проведені батьківські збори, засідання батьківських комітетів згідно плану роботи класів. Проводилась індивідуальна робота з батьками, що того потребували з питань рівня вихованості, навчання, здоров’я учнів, відвідування ними занять. Проведено бесіди : „Заохочення та покарання в сім’ї»; «Скажемо насильству ні ”»; « Харчування і здоров’я вашої дитини»; «Безпека руху велосипедиста»,

„Запобігання злочинності неповнолітніх”, „Адаптація учнів 5класу”, „Насильство в сім’ї” та інші. Перед канікулами проводились бесіди з безпеки життєдіяльності із відповідним записом в журнал та підписами дітей. Протягом року проводились бесіди з дітьми по запобіганню травматизму.

 

Враховуючи здобутки та недоліки в роботі школи в поточному навчальному році перед учасниками навчально-виховного процесу постають основні завдання на новий 2018-2019 навчальний рік

  1. Продовжувати працювати над науково-методичною проблемою, впроваджувати державні стандарти в початковій та середній ланці.
  2. Упроваджувати нові державні стандарти у базову середню освіту.
  3. Удосконалювати форми методичної роботи, домагатись її результативності в навчально – виховному процесі.
  4. Створювати умови для самореалізації кожного вчителя.
  5. Впроваджувати до профільне та профільне навчання.
  6. Впроваджувати в навчально-виховний процес сучасних методів і технологій навчання, інноваційного досвіду вітчизняної та зарубіжної освіти.
  7. Поліпшувати індивідуальну роботу з учнями, які слабо встигають та обдарованими дітьми, забезпечити правовий і соціальний захист дітей.
  8. З метою поліпшення гуманізації навчально-виховного процесу належну увагу приділяти формам індивідуальної роботи, що дають змогу розвивати особистісно – психологічні якості, зокрема увагу, пам’ять.
  9. Продовжувати впроваджувати інформаційно-комунікативні технології в навчально-виховному процесі.
  10. Сприяти повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей, їх успішній

соціалізації на кожному віковому етапі,

  1. Зміцнювати матеріально-технічну базу школи.

 

 

 

Переглядів: 282 | Додав: директор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту